מודל האו״ם – ההרשמה לסמסטר ב׳ נפתחת!
� מודל האו״ם – ההרשמה לסמסטר ב׳ נפתחת! 🌍
רוצים לשפר את יכולות הדיבור מול קהל?
לפתח חשיבה אסטרטגית וכישורי משא ומתן?
להכיר סטודנטים מהארץ ומהעולם?
מועדון מודל האו״ם של האוניברסיטה הפתוחה מגייס חברים חדשים לסמסטר ב׳!
במסגרת הפעילות תלמדו לייצג מדינות, לנהל דיונים דיפלומטיים, לכתוב הצעות החלטה ולהתמודד עם סוגיות גלובליות אמיתיות – באווירה מקצועית, מאתגרת וחווייתית.
✨ פיתוח מנהיגות
✨ שיפור יכולות רטוריקה ועמידה מול קהל
✨ חיבורים בינלאומיים והזדמנות להשתתף בכנסים
זה הזמן לעלות שלב ולהיות חלק מקהילה גלובלית אמיתית.
הצטרפו אלינו לסמסטר ב׳!
להרשמה יש לשלוח מייל
[email protected]
[email protected]
פמלה / עדן
