עמותת הבוגרים של האו״פ יוצאת לדרך!

בוגרות ובוגרים יקרים,

אנו נרגשים להודיעכם/ן על שיתוף פעולה חדש עם עמותת הבוגרים ואגודת הסטודנטיות.ם של האוניברסיטה הפתוחה.

מעתה יוכלו כל חברי עמותת הבוגרים הרשומים להנות ממגוון רחב של פעילויות להם זכאים הסטודנטים/ות באגודה ומעתה יונגשו גם לבוגרות ובוגרי האוניברסיטה. פעילויות שיפתחו דלתות חשובות ויעניק ערך מוסף גם בסיום התואר.

הצטרפות כמות משמעותית מהבוגרות.ים לעמותת הבוגרים תהווה למיזם המשותף מנוף כלכלי רב משמעות מול גופים מסחריים וכלכליים, שישמחו להעמיד את שירותיהם המגוונים בהנחות משמעותיות- לרווחתכם!

אנו נעדכן באופן שוטף באמצעות הניוזלטר את כל הפעילויות המוצעות לבוגרים/ות, לרבות מגוון פעילויות ושירותים של האגודה שהונגשו גם להם/ן.

01

בשלב הראשון

בוגרות.ים שירשמו לעמותה יוכלו להנות ממגוון השירותים ללא עלות דמי חבר

02

בשלב השני

תעמוד לבוגרות.ים האופציה להצטרף לעמותה כחברות.ים מן המניין ולשלם דמי חבר שנתיים/חודשיים אשר יזכו אותם בנוסף גם בהטבות והנחות כספיות לפעילויות רבות.

שבעה טקסים, אלפי בוגרות ובוגרים, אינספור סיפורי חיים שנכתבו מחדש

טקסי חלוקת התארים הם ההזדמנות שלנו לחגוג איתך את הסוף האמיתי של התואר, ואיזו חגיגה זאת הייתה השנה: האגודה לקחה יוזמה והעלתה את הרף ביחס לשנים קודמות, ולראשונה דאגנו לגלימות, כובעים וצעיפים שאיתם הבוגרות והבוגרים הסתובבו בקמפוס במהלך כל הטקס וגם עלו לבמה! כל סלפי, כל תמונה עם הילדים וכל קבלת תעודה הרגישו אמיתיות ומרגשות יותר.

מתחת לגלימות הכרנו סיפורי חיים: אמהות קרייריסטיות במשרה מלאה (פלוס פלוס) שסיימו תארים כנגד כל הסיכויים, נערים חרוצים שהתחילו את התואר עוד לפני שהתגייסו לצה”ל, צעירים וצעירות מכל הקשת הדמוגרפית של ישראל ופנסיונרים שהתעייפו מלנוח והחליטו לעשות תואר. בשבילנו, זאת האוניברסיטה הפתוחה: מגוון אנושי אינסופי, והזדמנות שווה לכולן ולכולם להפוך לאקדמאים.

לכל בוגרת ובוגר יש סיפור חיים שמתחיל מחדש, ואנחנו שמחנו והתרגשנו להיות חלק מהפרק האקדמי שלו ממש עד הסוף. אגודת הסטודנטיות והסטודנטים מאחלת לכן ולכם הצלחה בדרככם המקצועית. ניפגש בטקסים הבאים! 

אז בקיצור, למה אתם מחכים?

הירשמו  לניוזלטר החודשי והתחילו לקבל הטבות, הזמנה להרצאות מרתקות, סדנאות העשרה, פעילויות להורים וילדים ועוד ועוד …

הירשמו עכשיו
וקבלו מנוי לכל השנה
ב400 ש״ח בלבד!