סטודנטיות/ים להוראה? מתכננות/ים להתחיל סטאז’ בשנה הבאה? 🍎
הודעה ששווה להכיר (או להעביר לחברות/ים שזה רלוונטי להן/ם):
בואו לסגור פינה ולהכיר את בתי הספר הכי שווים בירושלים באחר צהריים אחד!
*מה מחכה לנו ביריד “משתדכים”?*
☘️ שולחנות עגולים והיכרות בגובה העיניים עם צוותי בתי הספר.
☘️ כל המידע שבאמת צריך לדעת לקראת שנת הסטאז’.
☘️ *בונוס שווה:* הגרלה על כרטיס זוגי ל-VIP בסינימה סיטי ועוד הפתעות.
*מתי ואיפה?*
יום א’ | 15.3.26 | 16:00-18:00
הגן הבוטני, ניות.
*כל הפרטים והרשמה כאן:* did.li/k8PgT
נתראה שם! 🍃

