אנחנו יודעות ויודעים שזה לא סתם עוד סמסטר.
התקופה הזו מלאה בחוסר וודאות, דאגה, עומס רגשי ותחושה שהכול פשוט… יותר מדי.
בדיוק בשביל זה יצרנו את המפגש הזה:
שעה לעצור, לנשום, לשתף, להירגע, להרגיש ביחד.
בהנחיית דינה קרצ’יק – מאמנת אישית ומנחת קבוצות, ניפגש כדי לדבר על מה שעובר עלינו בימים האלה. נלמד כלים להתמודדות עם חוסר ודאות, נעניק לעצמנו רגע של שקט, ובעיקר נהיה שם אחת ואחד בשביל השנייה.
🗓️ יום רביעי | 25.6 | בשעה 11:00
📍 בזום (לינק יישלח לנרשמים)
*ההשתתפות ללא עלות
https://tr.ee/roxTbv0uAs
