📣 האגודה דורשת מהנהלת האו״פ – תקשיבו לקול הסטודנטים והסטודנטיות!
הבוקר שלחנו מכתב חד וברור להנהלת האוניברסיטה בדרישה למצוא פתרון אמיתי למציאות הבלתי אפשרית שנכפתה על כולנו –
ולא להסתפק בדחיית בחינה אחת כאילו זה מספיק.
📌 אנחנו דורשים מתווה הקלות כולל, הגיוני וצודק לכלל תקופת הבחינות.
📌 פתרונות שמתחשבים בהורים, משרתי מילואים, סטודנטים בסמסטר קיץ, ובכל אחת ואחד מאיתנו.
🎯 הקול שלכם חשוב!
המשיכו לשתף אותנו בקשיים, בפניות ובתחושות – זה מה שנותן לנו את הכוח להיאבק בשבילכם.
🔗קישור לטופס – https://shorturl.at/s0k14
ביחד אנחנו כוח 💪🏼
