לילה טוב לכולם/ן,
עברנו על כל ההודעות שלכם/ן, אנחנו פה איתכם/ן.
אנחנו מעבירים את כלל הטענות והמורכבויות שאתםן מציפים ואנחנו פה לכל דבר !
חשוב לנו להבהיר למוסד שפתרון דחייה גורם לתסכול רב בקרב הסטודנטיםות ולהשלכות להמשך הקיץ ושנה הבאה. דחייה אחר דחייה במשך שנתיים שלמות לא עוזרות.
אנחנו רוצים להבהיר שמאחורי כל סטונדט/ית יש מורכבות שיש להתחשב בה בהתאם לנסיבות.
*אנחנו מבקשים שתענו על הטופס פורמס שיצרנו* – https://rb.gy/val9j7
נרצה להציף להנהלה בדיוק את כמות הסטודנטים והסטודנטיות שמבקשים עזרה.
על פי כמות הפניות שנקבל נוכל להעביר תמונה כללית ורחבה יותר של עומק האתגר שנוצר.
ולהראות שאנחנו כוח ביחד.
נמשיך עד שנצליח חבריםות
כאן בשבילכםן
אגודת הסטודנטיםות💪🏼
