סטודנטיות וסטודנטים יקרים,

ראשית, רוצה להודות לכם.ן על התמיכה והאמון שנתתם בי בבחירות לתפקיד באגודת הסטודנטיות והסטודנטים. אני נרגשת לכהן בתפקידי כיושבת ראש האגודה בקדנציה הנוכחית, מודעת לגודל האחריות ומקווה להיות שליחה נאמנה עבורכן.ם ולתת לסטודנטיות והסטודנטים את האפשרויות ואת המעטפת כל הדרך אל התואר הנכסף.

כפעילה באגודה מזה מספר שנים כיהנתי במספר תפקידים בהתנדבות: כסגנית נשיאה וחברת ועד מנהל הייתי שותפה לניהול ותפקוד המועצה, כרכזת קמפוס רמת אביב – מרכז הלימוד הגדול ביותר של האוניברסיטה השתתפתי בכנסים של פתיחת סמסטר עם סטודנטיות וסטודנטים חדשים, הצגתי את פעילויות האגודה, הכרתי סטודנטיות וסטודנטים רבים שפנו אליי לסיוע ומתן מענה בנושאים שונים הקשורים לאקדמיה ולתרבות, והשתתפתי מספר פעמים בחלוקת מתנות לסטודנטיות וסטודנטים בקמפוסים.  בנוסף, יחד עם חבריי הקמנו מדור תרבות לסטודנטים הדתיים והחרדים, אירגנו מס’ אירועים ונוכחנו לראות שהביקוש לאירועים ובכלל לתמיכה לסטודנטים מהמגזר הדתי הוא משמעותי והם מהווים נתח מכובד מכלל הסטודנטים של האוניברסיטה.
קידמתי תכניות מול עמותות שרצו להנגיש קורסי העשרה בנושאים שונים וחשובים, ובמשך הפעילות שלי באגודה הכרתי את המחלקות השונות ואופן תפקודן, הייתי שותפה פעילה במחאות שקיימנו בתקופת הקורונה והייתי מעורבת אקטיבית בפעילויות של האגודה והמועצה.

כסטודנטית באוניברסיטה הפתוחה, למעלה מארבע שנים, סיימתי תואר ראשון במדעי החברה בהדגשת ניהול. אני מכירה את המחלקות השונות באוניברסיטה ואת האתגרים הניצבים בפני הסטודנטיות והסטודנטים, ואני ממשיכה לתואר שני כסטודנטית במנהל עסקים בעז”ה. כמו”כ, למדתי קורס הכשרת דירקטורים בבי”ס תפנית השייך ללימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה.

בתפקיד יושבת ראש האגודה, בעז”ה, אני מתכוונת לשים דגש על מגוון תחומים. ברמת המיקרו:

חברתית/ תרבותית – ליצור חיבור של הסטודנטיות והסטודנטים ביניהם בכלל ועם האגודה בפרט. אני מייחלת שכל סטודנטית וסטודנט ירגיש שהוא שייך ושהאגודה מייצגת אותו בכבוד, וכן שהוא ייקח חלק באגודה ע”י השתתפות בפעילויות החברתיות שהיא מארגנת.
כמו כן, לתת מקסימום תנאים טובים ותחושת גאווה לסטודנטיות והסטודנטים הלומדים באוניברסיטה הפתוחה, וכן לייצר כמה שיותר אירועי תרבות לכלל הסטודנטיות והסטודנטים תוך מתן יחס שווה לכלל המגזרים והעדות ללא הבדלי דת ומין (מועדון התא הגאה, מדור החברה הערבית, מדור חברה ודת) ואף לייצר משלחות במקומות נוספים בעולם שטרם שלחנו אליהם ייצוג מטעמינו.

אקדמית – להגדיל את כמות ואיכות המרתונים לפני הבחינות, הרחבה של פרויקט סטודנט למען סטודנט – סל”ס למקומות נוספים, קורסי העשרה, סבסוד ברגב גוטמן ועוד. יש לנו קורסי הכנה מנטלית בתחילת הלימודים, סדנאות לינקדאין ועוד.

באופן כללי, האגודה פועלת כל העת על מנת להפיץ לסטודנטיות והסטודנטים את המידע על מגוון השירותים שהאגודה נותנת לסיוע בלימודים הן במלגות, הן בקורסי העשרה ובייצוג בוועדות משמעת והן בשירותים הרבים שהאגודה מספקת. 

מלגות ומעורבות חברתית – להוסיף מלגות עם קריטריונים נוספים, מלגות למשפחות ולסטודנטיות וסטודנטים מעל גיל 35, הוצאת משלחות חינוכיות, הרחבת הפעילות הסטודנטיאלית למען החברה והסביבה תמורת נקודות זכות ועוד.

בנושא ההסברה – מתן דגש על שיווק האגודה והגדלת מספר חברי האגודה ומשלמי דמי רווחה, בניית מערכות טכנולוגיות ייעודיות על מנת להגיע לכלל הסטודנטיות והסטודנטים הלומדים במוסד.

בעז”ה ובאמונה שלמה מבטיחה להיות קשובה לכן ולכם סטודנטיות וסטודנטים יקרים,

אשתדל מאוד לסייע ככל שביכולתי לסטודנטיות ולסטודנטים שלנו המתמודדים עם אתגרים קשים ולא פשוטים כתוצאה מאופי הלימוד באוניברסיטה הפתוחה.

מאחלת הצלחה רבה לסטודנטיות והסטודנטים הוותיקים, וברוכים הבאים לסטודנטים החדשים שמתחילים את דרכם באוניברסיטה הפתוחה. 

מתפללת שנדע להעריך ולכבד זה את זו בכל מצב, 
מהסגל הזוטר ועד הסגל המנהלי והאקדמי, המרצים, רכזי ההוראה, העובדים, ההנהלה וצוות האוניברסיטה העושים כמיטב יכולתם למענינו,
ואנחנו, צוות אגודת הסטודנטיות והסטודנטים, העובדות העובדים, חברות וחברי המועצה – שליחי ציבור, ובתוכם אנכי,
ניתן לכן ולכם את השירות הטוב ביותר במאור פנים, בסבלנות ובמסירות.

שלכם.ן יוכי לוי
יו”רית אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה

 

הירשמו עכשיו
וקבלו מנוי לכל השנה
ב400 ש״ח בלבד!