📣 שימו לב: בעקבות המלחמה, משרדנו יהיו סגורים וינתן מענה רק בווטסאפ האגודה. 📣 המתווה הארצי שהוצג אינו עומד בציפיות ואינו נותן מענה למציאות דורשים ודאות, נהלים ברורים ופתרונות ישימים לכל הסטודנטים הצטרפו אלינו ותמכו במאבק לשינוי 🩵 💡 בימים אלו אנו פועלים מול הנהלת האוניברסיטה לקידום פתרונות והקלות לכלל הסטודנטים והסטודנטיות. יש לכם רעיונות פרקטיים? שלחו לנו – ונקדם אותם מול ההנהלה.

הישג חשוב לאגודה – פנייה רשמית לכנסת לקידום פתרון מערכתי לסטודנטים/ות בתקופת החירום

בעקבות יוזמה של אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של האוניברסיטה הפתוחה, פנו היום חברי הכנסת משה (קינלי) טור-פז, יסמין סאקס פרידמן וסימון דוידסון ליו”ר ועדת החינוך של הכנסת, ח”כ יוסף טייב, בדרישה לקדם מתווה אחיד למוסדות ההשכלה הגבוהה שייתן מענה לציבור הסטודנטיאלי בתקופת החירום.

📌 הפנייה מדגישה את הצורך בפתרון מערכתי שיאזן בין המשך שגרת הלימודים לבין ההתמודדות האישית, הכלכלית והנפשית של סטודנטיות וסטודנטים רבים – שירות מילואים, חרדות, עומסים, אי ודאות ועוד המון סיבות לכך.

🔹 מה כוללת הדרישה?
• קידום מתווה חירום מוסכם ואחיד לכלל המוסדות האקדמיים.
• התאמות והקלות רלוונטיות למי שנפגעו מהמצב, כולל דחיית בחינות ואפשרות להערכה חלופית.
• שיתוף מלא של נציגי הסטודנטים בתהליך קבלת ההחלטות.
• שמירה על איכות אקדמית – עם הבנה עמוקה למורכבות השטח.

🔹 ולא פחות חשוב – שיתוף פעולה, לא עימות:
הפנייה נעשתה מתוך רצון כן לשיתוף פעולה עם ראשי המוסדות. אנחנו מאמינים ששיח משותף, שקוף ומכבד הוא הדרך הנכונה להבטיח פתרונות טובים והוגנים לכולנו.

אנחנו נמשיך לפעול בנחישות, ברגישות ובאחריות – כדי שקולם של הסטודנטים והסטודנטיות יעמוד בלב סדר העדיפויות. 💙

בברכה,
אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של האוניברסיטה הפתוחה

The Butterfly Button

הירשמו עכשיו
וקבלו מנוי לכל השנה
ב400 ש״ח בלבד!

The Butterfly Button