עדכון חשוב מהאגודה – הפגישה עם הנהלת האוניברסיטה
הבוקר קיימנו פגישה חשובה עם כלל גורמי ההנהלה באוניברסיטה הפתוחה כולל עם נשיא האוניברסיטה פרופ’ ליאו קורי, דיקן הלימודים, דיקנית הסטודנטים הרקטורית והמנכ”ל, במטרה להעלות את הקול שלכם- הסטודנטיות והסטודנטים- ולדון במתווה האפשרי לאור מצב החירום והמלחמה.
במהלך הפגישה:
• התקיים שיח פתוח ונוקב שבו הבאנו את הקשיים, הצרכים והבקשות שעולים מכם מהשטח.
• הצגנו רשימה של פתרונות ואופציות אפשריות להתמודדות עם המצב
• ביקשנו מענה ברור ודחוף מהאוניברסיטה, כדי שכל אחת ואחד מכם יידעו איך להיערך להמשך הסמסטר.
❗️חשוב לציין: בהנהלה ציינו כי הפתרונות וההחלטות צפויות להתגבש ולהימסר לפני סוף השבוע הקרוב.
אנחנו באגודה ממשיכים לפעול ללא הפסקה- עבורכם ובשבילכם.
בימים כאלו- אנחנו השופר שלכם.
🎯 המטרה שלנו ברורה: להבטיח שכל סטודנטית וסטודנט יקבלו את התמיכה, ההתאמות והגמישות הדרושות להם.
נמשיך לעדכן אתכם ברגע שנקבל תשובות רשמיות.
בברכה,
אגודת הסטודנטיות והסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה 🎓
