הכירו את המועצה: אדיר פהלבני, איתי אסמן, אנסטסיה שצ’רבקוב

מועצת הסטודנטים והסטודנטים היא הגוף שעובד למענכם לאורך שנת הלימודים, דואג לאינטרסים שלכם כחברה וכפרטים, ומתכנן במיוחד בשבילכם היצע עשיר של פעילויות בתחומי האקדמיה, הרווחה והתרבות. מדי שבוע, נעשה לכם היכרות עם כמה מ-39 חברי וחברות המועצה שדואגים לכם – בשטח ומאחורי הקלעים ?

אדיר פהלבני

אדיר פהלבני, בן 23 מתל אביב, מסיים בקרוב תואר ראשון במדע המדינה ויחסים בינלאומיים ובסוציולוגיה. מקווה ליצור הווי חברתי גדול יותר ברחבי האוניברסיטה, זה נושא יקר לליבי.

 

אדיר פהלבני
איתי אסמן

איתי אסמן, בן 36 מירושלים, סטודנט שנה שנייה במדעי המדינה.
הגעתי למועצת אגודת הסטודנטים כי חשוב לי לקדם את הגיבוש של הסטודנטים באוניברסיטה הפתוחה כדי שיוכלו לעזור אחד לשני בלימודים. בכל אוניברסיטה מה שמגבש את הסטודנטים זה המיקום, אבל באוניברסיטה הפתוחה יש הרבה לימודים מהבית, במיוחד עכשיו בתקופת הקורונה, לכן חשוב לי לתת מענה חברתי מעשיר, לימודי ותרבותי, שיעשיר את הסטודנטים והסטודנטיות ויאפשר להם לעבור את התואר בקלות.
בנוסף, אני משתייך למגזר הדתי וברצוני לקדם תא דתי-חרדי, כדי שהמגזרים הדתיים והחרדים יוכלו להשתלב בקלות בלימודים תוך התאמה למאפיינים היחודיים שלהם.
יש לא מעט חרדים שמעוניינים לרכוש השכלה אקדמית ולהשתלב בחברה וחסרים להם כלים לימודיים, ברצוני לתת מענה מונגש לצורך הזה, ובנוסף, לייצר ביניהם ממשקים כדי שיוכלו להכנס ללימודים עם כמה שיותר בטחון נוכח האתגרים החברתיים עימם הם מתמודדים מבית ומחוץ, ותוך שמירה על אורח חייהם.

איתי אסמן

אנסטסיה שצ’רבקוב

שמי אנסטסיה שצ’רבקוב. בת 24, סטודנטית בשנה האחרונה ללימודי תואר ראשון לניהול, יחסים בינלאומיים ומדעי המדינה.
אני יושבת ראש של ועדת המכרזים, חברת הנהלה ובין מייסדות מפלגת “קול הנשים”.
בקדנציה שלי אני רוצה להקים מועדון אינטלקטואלי המשלב משחק והתפתחות אישית.
בנוסף לכך, אדאג לפניות של הסטודנטים והסטודנטיות וגם אטפל בכל הנושאים שחשובים לכולנו: רווחה. תעסוקה, תרבות ועוד.
מייל:
Anastasia.shcherbakov@gmail.com
לינקדאין:
https://www.linkedin.com/in/anastasiashcherbakov/
פייסבוק:
https://www.facebook.com/anastasia.shcherbakov

אנסטסיה שצ’רבקוב

שתפו את הפוסט

הירשמו עכשיו
וקבלו מנוי לכל השנה
ב400 ש״ח בלבד!