זקוקים לשירותי הדפסה? הכירו את אתר עותקים otakim.co.il

עותקים הינה פלטפורמת הדפסות מקוונת הפועלת בשת”פ עם האגודה ומספקת פתרון הדפסה קל ונוח שיחסוך לכם לא מעט זמן וכסף. באתר ההדפסות עותקים –otakim.co.il, ניתן להירשם כסטודנט חבר אגודה ולהזמין חוברות מודפסות של קבצים שברשותכם החל מהרצאות, תרגולים, מבחנים ובעצם כל קובץ שתרצו להדפיס, כולל מגוון כריכות ואפשרויות גימור במחירים הכי זולים בארץ. 

למה כדאי לכם להיעזר באתר עותקים?

משלוחים חינם מהיום למחר לקמפוס

באתר עותקים סטודנטים יכולים ליהנות ממשלוח חינם לקמפוס ומשלוח מסובסד הביתה. ניתן לראות את נקודות האיסוף וזמני המשלוחים בלינק

מחירים אטרקטיביים

באתר עותקים סטודנטים יכולים ליהנות ממגוון רחב של שירותים במחירים אטרקטיביים ביותר. תוכלו להדפיס אונליין הדפסות שחור לבן במחיר הכי זול בארץ, להדפיס הדפסה צבעונית, לרכוש ציוד משרדי במחירי רצפה ועוד. האגודה מבינה ויודעת שאתם בתור סטודנטים קצרים מאד בתקציב וחשוב לנו לבוא לקראתכם.

הדפסה קלה ומהירה

חשוב לציין שכל תהליך ההדפסה מתבצע בקלות אונליין באתר עותקים בו תוכלו לבחור מבין מבחר הגדרות הדפסה וכריכה ולקבל את החוברת בדיוק באופן שאתם צריכים. זה כמובן חוסך לכם לא מעט זמן כי אתם כבר לא צריכים להתרוצץ פיזית לחנות ההדפסה או לבזבז זמן וכסף יקרים על הדפסה בבית.

איך מזמינים בעותקים?

החברים רוצים להזמין בדיוק את אותה ההזמנה?

משתפים בקליק בעזרת הפיצ’ר החדש שנכנס לאתר עותקים המאפשר לכם לשתף את הזמנתכם על ידי יצירת קישור לשיתוף מעמוד סיכום ההזמנה (ממש כמו בגוגל דרייב). כך תוכלו לשתף את ההזמנה עם החברים ולאפשר להם להזמין את אותם הקבצים עם אותן ההגדרות בקליק! לכל סטודנט ששיתף את ההזמנה שלו והחברים הזמינו דרכו, ייטען 5% מסכום התשלום כקרדיט לשימוש באתר עותקים.

הדפסות במחירים זולים במיוחד!

באתר ההדפסות עותקים –otakim.co.il ניתן להירשם כסטודנט חבר אגודה בפתוחה ולהזמין חוברות מודפסות של קבצים שברשותכם החל מממ”נים, הרצאות, תרגולים, מבחנים ובעצם כל קובץ שתרצו להדפיס, כולל מגוון כריכות ואפשרויות גימור במחירים זולים במיוחד.

משלמי/ות דמי רווחה זכאים/ות להטבה ייחודית ושווה במיוחד!

קנו מאיתנו שובר ב-50 ש”ח

קבלו שובר לאתר עותקים בשווי 100 ש”ח למימוש על כ-ל מוצרי האתר!

מתנות, חוברות סיכומים, מה שזה לא יהיה – עם המבצע הזה
הכסף שלך שווה פי שניים.

לאחר הרכישה ישלח לסטודנט/ית קוד הרשמה עם ההטבה למייל תוך 24 שעות (לא כולל שבתות וחגים), יחד עם הוראת הרשמה.

  • למשלמי.ות דמי רווחה בלבד

  • רכישה חד פעמית לכל סטודנט.ית משלמ.ת דמי רווחה

הירשמו עכשיו
וקבלו מנוי לכל השנה
ב400 ש״ח בלבד!